HTTP/:;Irinamateias.ro

29.12.2008

Steaua Betleemului-Adelina Halmajan

Steaua Betleemului a aparut in trecut
Pentru cei care cautau pe cel promis din vesnicii

Si eu te caut, ca si cei din Betleem
Si eu astazi vreau sa-ti aduc inima mea

Sa m-aplec in fata Ta
Sa-mi inchin viata mea
O iesle cat de saraca
ai primit pe cel din Slava

Steaua Betleemului a luminat acel salas
Pruncul care s-a nascut atunci se naste acum in viata mea

Si eu te caut, ca si cei din Betleem
Si eu astazi vreau sa-ti aduc inima-n dar

Sa m-aplec in fata Ta
Sa-mi inchin viata mea
O iesle cat de saraca
ai primit pe Mielul Slavei

2 comentarii:

oceania spunea...

imi place poza de la inceputul blogului.:) cine e? fiul tau?

disa spunea...

Oceania, e nepotul de frate al nurorii mele, dar imi aminteste de copilasii mei.
Eu am copii mari, sa-mi traiasca, si cititorii mei, la fel!