HTTP/:;Irinamateias.ro

29.12.2008

Ma incred in Tine, Doamne-Liviu Gacia

Tineretul Biserici Baptiste Maranata - Arad
1. Pe oceanul infinit cu valuri, grija m-a cuprins,
Plutesc spre casă obosit cu catargul zdrenţuit.
Lovit de valuri sunt mereu, dar mai nădăjduiesc
În Tine, Doamne, eu mă-cred pe Tine te iubesc.

Refren:
Mă încred in Tine Doamne,
Orişice s-ar întâmpla,
Toată viaţa mea, Isuse,
Te voi binecuvânta.

2. Pe oceanul infinit cu valuri, noaptea m-a cuprins,
Plutesc spre casă obosit, sunt deznădăjduit
Plutesc în noapte, singur sunt,
N-am nici un ajutor
Lovi de valuri sunt, Isus, vino fii Salvator.

3. În depărtări, zăresc lumini, acolo eu plutesc,
Acolo vreau să ancorez pe malul Tău ceresc.
Voi înfrunta orice necaz, eu nu mă îndoiesc,
Căci Tu eşti Salvatorul meu, prin Tine eu trăiesc.

Niciun comentariu: