HTTP/:;Irinamateias.ro

18.12.2008

Imperiul mondial

Comentam pe un site in legatura cu criza mondiala, si la precizarea ca divinitatea nu are nicio legatura cu ceea ce se intampla, spuneam ca totul e hotarat de Dumnezeu, fie ca ne place sau nu, si sustin ca nimic nu se face fara o planificare divina.
Istoria abunda in exemple in acest sens. Imperiul babilonian a fost distrus complet, asa cum se prezisese de catre proroci, si nu si-a mai revenit vreodata.
Cine ar fi crezut ca Imperiul sovietic va avea sfarsit?
Dumnezeu a lasat o porunca clara omului sa lucreze 6 zile din 7, iar a 7-a zi sa i-o dedice Lui.
In ultimul timp, am uitat de aceste precizari si lucram fara relas, daca am putea, 8 din 7.
Nu e si timpul Imperiului mondial, ca o suparare extrema a divinitatii??

2 comentarii:

oceania spunea...

nu toata lumea crede in divinitate asa ca nu toti ar fi de acord cu ceea ce spui. fiecare are opinia lui si incearca sa-si explice lucrurile in felul lui. Dumnezeu exista pentru cei care cred in el.

disa spunea...

oceania,niciodata n-am incercat sa-mi impun o anumita parere, doar mi-am exprimat-o, tinand cont de cele citite, intamplate, observate.
E doar o remarca, si atat.