HTTP/:;Irinamateias.ro

19.12.2008

Ce vedere minunata!


COLINDA TRADITIONALA

5 comentarii:

Vilhelm man spunea...

Frumoase colinde,frumoasa rochie,
Frumoasa cred ca este
Si Disa din poveste.
Sa ai parte de un Craciun fericit!

disa spunea...

valy, am facut o selectie din cele mai frumoase colinde care mi-au mers la suflet, si sper ca si vizitatorii mei sa se bucure alaturi de mine.
Rochia e dintr-un mazazin din Austria, fotografiata de nora mea, iar Disa, nu-i frumoasa, ci batrana....
Sa ai Craciunul pe care ti-l doresti!

disa spunea...

valy, am facut o selectie din cele mai frumoase colinde care mi-au mers la suflet, si sper ca si vizitatorii mei sa se bucure alaturi de mine.
Rochia e dintr-un mazazin din Austria, fotografiata de nora mea, iar Disa, nu-i frumoasa, ci batrana....
Sa ai Craciunul pe care ti-l doresti!

Vilhelm man spunea...

Batranete nu exista, sufletul este mereu tanar.
Noi suntem cei care ne consideram asa.

disa spunea...

deci, tinerete fara batranete? asta ar fi idealul, dar care nu poate fi atins. Din pacate!