18.11.2008

Sa traim in pace!

De fiecare data, cand am avut o problema, mi-am amintit de aceasta recomandare din Sfanta Scriptura, care spune sa traim in pace cu toti oamenii, cat depinde de noi. A fost buna precizarea-cat depinde de noi-, deoarece, oricat te-ai stradui sa nu sifonezi pe nimeni, sa nu jignesti, sa faci doar pe placul altora, tot te trezesti in sanul valtorii, si, pe nepusa masa, apar problemele, si suferi, te simti umilit, apostrofat, "dusman" fara voie.

Eu, fac ce fac, si intru in "gura lupului", si apoi ma necajesc, imi iau angajamente fata de mine insami, ca stau departe de tot si toate, si, dupa ce trece valvataia, iar o iau de la capat.

Nu mai exemplific, ca poate mai citesc si persoanele in cauza si se supara...

2 comentarii:

Rodica Botan spunea...

Sper ca nu eu te-am suparat>>>!!!

disa spunea...

rodica, nici vorba! cum ai fi putut sa ma superi tu? dealtfel, nu sunt suparata pe nimeni in mod special, ci pe mine, altruista, care din o dorinta prea mare de-a face bine, gresesc, si, apoi, sufar cand finalitatea e departe de intentie.
O zi binecuvantata, scumpa mea!