20.11.2008

"Radacini"

Sub acest titlu,"Radacini", am publicat o carte autobiografica, despre copilaria mea si despre cei dragi mie. Aceasta initiativa a avut ca scop rememorarea acelor intamplari fericite sau mai putin vesele din viata mea, peste care se asternuse uitarea destul de repede. Am dorit sa fac si o bucurie celor dragi mie, intentie care nu a fost apreciata asa cum mi-as fi dorit, deoarece nu toti s-au regasit, in acele pagini tratati, in mod egal, dar eu am surprins acele episoade care m-au marcat mai mult pe mine, si nu cum vad ei viata. De unde si hotararea lor sa prezinte ei acele momente din perspectiva lor. Pentru ca mi-e foarte dor de tati, azi va vorbesc despre el, in linkul: http://disa-naivitate.blogspot.com/search/label/Radacini-tati

2 comentarii:

Anonim spunea...

este o carte interesant

disa spunea...

crezi?