22.11.2008

Geta Lazar - Eu iti dau putere



De ce porti tu povara atator indoieli,
Cuvantul meu e vesnic si pe Pamant si-n Cer?
Eu pot sa-ti dau credinta, chiar daca tu esti slab,
Dar nu privii la tine, copilul Meu, cel drag!

Eu pot sa-ti dau putere cand tu esti in durere,
Dar nu privi la valuri, ci cheama-Ma degrab!
Asteapta cu credinta, ca Eu dau biruinta,
Da, Eu si nimeni altul sunt izbavirea ta.

De ce porti tu povara atator deznadejdi,
De ce-ti pierzi tu rabdarea cand stii ca eu veghez?
O, spune-mi Mie totul, si jos, la crucea Mea,
Te chem sa-ti lasi povara oricare ar fi ea.

O, vino in lumina, odihna Mea-i deplina!
Eu pot sa-ti dau rabdare, eu pot sa te-ntaresc,
Eu pot sa-ti dau vedere si sa revars putere,
Iar tu cu bucurie ai sa ma proslavesti.

De ce cazi tu adesea, invins de-ngrijorari
Si te iei dupa temeri cand esti in incercari?
Cand Eu sunt peste toate si totul e al Meu,
Cand esti in a Mea mana, iar Eu sunt Dumnezeu?

Eu sunt Isus Mesia, Eu am invins robia,
Eu am invins si moartea, Eu pot sa te-ocrotesc.
Eu te-am ales din Lume, Eu te-am chemat pe nume,
Si de ramai in Mine, prin Mine biruiesti.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Dumnezeu sa te binecuvinteze!

disa spunea...

Multumesc!
Aceeasi urare!

Anonim spunea...

Domnul Isus sa va Binecuvanteze cu toti ce-ti doreste inima!