30.11.2008

Casatoria

S-a constatat, conform statisticilor, ca din 3 familii, 2 se despart.
Acest lucru se datoreaza si faptului ca proaspetii insuratei nu se pot desprinde din randul parintilor. El sau ea dau fuguta la mami sau la tati sa se planga de problemele aparute in cuplu.
Conform Bibliei, dupa casatorie, ei devin un singur trup, si trebuie sa-si rezolve singuri neintelegerile, care sunt inerente.
Drumul casniciei e presarat cu asperitati, cu neintelegeri, care trebuie sa-i uneasca daca stiu sa si le rezolve singuri, fara amestecul parintilor, deoarece ei nu pot fi obiectivi cand e vorba de propiul copil, si niciodata, dar absolut niciodata , cand apare o divergenta in sanul familie nou constituite, nu vor fi de partea celuilalt, ci de cea a propriului copil, si vor bate in cuie pe nora sau ginere. De aici pana la divort, nu e decat un pas.
Chiar daca te doare cand e vorba de o neintelegere aparuta in cuplul proaspat format, trebuie sa-ti reprimi tendinta de-a interveni brutal intre cei doi, tu ca parinte.
Sa cerem de la Dumnezeu intelepciunea ce-o da dragostea si sa-i ajutam pe copiii nostri sa-si pastreze casnicia, si sa nu punem noi, ca parinti, umarul la demolarea ei.
Predica auzita la o slujba de casatorie.

Un comentariu:

DoarATAT spunea...

Bună Ziua !
Doamnei Disa,

Of, Doamne Dumnezeule !
Ce mult adevăr in cele prezentate aici ! Vă multumesc, cu toate că pentru mine este mult prea tarziu. ar fi trebuit să citesc la timp ! (sotia mi-a decedat in august 2010. Dumnezeu s-o Odihnească !).
Caut o poezie, frumoasă "Să ard de sete -- de: Traian Dorz " pe care stiu că o aveati INAINTE de 20 Februarie 2009 !
Aveti un script nou (ceva legat de BlogMoney !) care nu-mi permite "să dau inapoi". De aceea mi-am făcut "agrafa", dar, si pe "Lista de lecturi" de pe "Tabloul de bord", nu am putut avansa, decat pană AICI, la această postare ! (Providentială ! SLAVA lui Dumnezeu !)
Nu voi mai adăuga diacritice, de teamă să nu fiu iar intrerupt de script !
~
Vă rog mult să mă ajutati ! S-ar putea ca după ce "ies" (din comment) să am iar probleme !
Vă implor:
Dati-mi (oferiti-mi) un comentariu LA MINE, precizand DOUA Linkuri:
Unul pentru poezia precizată mai sus (neapărat dinainte de 20 Februarie 2009, vă rog !); si
Unul către prima dumneavoastră postare !
Vreau să CITESC tot Blogul.
Pentru mine este foarte important !
Dar, dacă mă lăsati ... pot face si comentarii SCURTE !
Vă implor !
~
Multumesc frumos !
~
Cornelius, :)

PS: ... măcar ... NU mă bannati, vă rog ! ... ~,

Prietenie