HTTP/:;Irinamateias.ro

10.10.2008

S-a potolit tensiunea

Acum s-a mai potolit din tensiunea în care eram, de câteva zile. "Când eşti lovit, poţi oare / Duşmanului să-i ceri iertare?'" Asta am făcut şi am putut ! Nu credeam vreodată că am să reuşesc acest lucru !
Când eram mică, apoi, adolescentă, nu mi-aş fi cerut iertare de la cineva pentru lumea întreagă ! Zile întregi, stăteam posacă, întristată, interiorizată, bolnavă de supărare. Chiar dacă în sufletul meu iertam, nu puteam să arăt asta. Aveam o sensibilitate maladivă, un orgoliu excesiv.
Iertarea face mai bine celui ce-o daruieste, decat celui ce-o primeste.
Iertati daca vreti sa fiti sanatosi si fericiti!

2 comentarii:

Rodica Botan spunea...

oh...ce subiect la zi...poate ne punem eurile undeva in infirmerie sa isi tina de urit...

De cind cu blogul am avut si au citeva ocazii...nu-i usor!

disa spunea...

Chiar asa, Rodica, eul mi-a dat mult de furca de-a lungul vietii. Abia mai tarziu am invatat ca nu ne cad galoanele, daca iertam.

Cand poti toul ierta,
Aminteste-ti de Golgota!