HTTP/:;Irinamateias.ro

25.10.2008

Invata!


Daca am pune in aplicare mesajul acestui cantec, n-am mai fi carcotasi, nemultumiti, deprimati.


Viata este atat de scurta si o traim intr-o vesnica agitatie, nemultumire de tot si de toate.

Am avut, in ultimele trei saptamani, internata in spital,o verisoara, la Neurologie.
Facuse un accident vascular, si, dupa ce-a zacut, cazuta in baie, mai multe zile, a fost gasita si dusa la spital. In acest rastimp, am vazut 2 persoane care au decedat acolo. Ele erau cele mai bine dintre celelalte paciene-atat cat poti fi in acel loc, zambitoare, vorbarete, si deodata au facut al doilea atac si au murit!
Ce e viata? Un abur, o adiere...


Zilele ne trec ca un fum,
Viata ni se face scrum.
Oasele sunt inghetate
Si ne-apropiem de moarte...

Sa ne atasam cat mai mult de Dumnezeu, cu mintea, cu inima, cu toata fiinta noastra!
Sa ne amintim ca:

Averi ca Solomon de-am avea,
Memento mori totdeauna!

Am gasit versurile acestui cantec
si pentru ca mi-au placut atat de mult,
imi permit sa le adaug aici.

INVATA DE LA TOATE

Invata de la apa sa ai statornic drum,
Invata de la flacari, ca toate-s numai scrum.
Invata de la umbra sa taci si sa veghezi,
Invata de la stanca cum neclintit sa crezi.
Invata de la soare cum trebuie s-apui,
Invata de la piatra, cat trebuie sa spui.
Invata de la vantul ce adie pe poteci,
Cum trebuie prin lume de linistit sa treci.
Invata de la toate, ca toate-ti sunt surori,
Cum sa treci frumos prin viata, cum poti frumos sa mori.
Invata de la vierme, ca nimeni nu-i uitat,
Invata de la nufar sa fii mereu curat.
Invata de la flacari ce avem de ars in noi,
Invata de la ape sa nu dai inapoi.
Invata de la umbra sa fii smerit ca ea,
Invata de la stanca sa-nduri furtuna grea.
Invata de la soare, ca vremea sa-ti cunosti,
Invata de la stele, ca-n ceruri sunt numai osti.
Invata de la greier, cand singur esti sa canti,
Invata de la luna, sa nu te inspaimanti.
Invata de la vulturi cand umerii ti-s grei,
Si dute la furnica sa vezi povara ei.
Invata de la floare sa fii gingas ca ea,
Invata de la oaie sa ai blandetea sa.
Invata de la pasari sa fii mai mult in zbor,
Invata de la toate, ca totu-i trecator.
Ia seama fiu al jertfei prin lumea care treci,
Sa-nveti din tot ce piere, cum sa traiesti pe veci !

Niciun comentariu: