HTTP/:;Irinamateias.ro

26.10.2008

Da mai departe...

ATENTIE!!!!!! in biserica Sfantul Ilie din sv a fost o lucrare in care Domnul a zis sa ne pregatim....k lumea se va imputina foarte tare....

El va zgudui Pamantul de la un capat la altul.....si cei care nu vor sta langa El in vremurile astea..vor sfarsi rau......

da acest mesaj mai departe ka toti sa fim pregatiti pt aceste vremuri.....Domnul sa ne ajute..fiti binecuvantati cu totii..intoarceti-va la El caci sf.lumii e foarte aproape si as vrea sa fim cu totii in Rai..sa ne bucuram o vesnicie!!

da mai departe daca il iubesti pe Dumnezeu!

Am primit acest mesaj pe mess. si-mi fac datoria sa-l dau mai departe...
Domnul sa ne poarte de grija !

Vezi si:http://eseuri.resursecrestine.ro/eseuri-Despre-sfarsitul-lucrurilor-588.htm

5 comentarii:

Anonim spunea...

eu cred in prorocii, in vise, in instiintari prin Duhul Sfant.

disa spunea...

foarte rar am si eu aceste instiintari, dar nu stiu ce sa fac cu ele. Le spun doar celor apropiati, si, cand constat implinirea lor, sunt multumita.

Anonim spunea...

Am revenit la "depozitarul lui Dumnezeu". Te-as ruga sa imi pui acest titlu la blog.

Apreciez.
Multumesc.

disa spunea...

S-a facut!
Oricum, imi plac ambele denumiri.

disa spunea...

lEGAT DE ACEEASI TEMA VEZI:

http://eseuri.resursecrestine.ro/eseuri-Despre-sfarsitul-lucrurilor-588.htm