HTTP/:;Irinamateias.ro

12.09.2008

Nelu Gabor- Nadejdea mea e Dumnezeu

Da, asteptam clipa minunata a vesniciei cu Hristos.


Nădejdea mea e Dumnezeu,
Puterea Lui e mare.
/: Prin dragostea şi harul Său
Nădăjduiesc şi cânt mereu,
Căci a salvat sufletul meu
Din veşnica pierzare :/

O licărire-n infinit
E viaţa mea întreagă,
/: Dar pentru mine S-a jertfit
Isus din cer m-a mântuit
Şi-o viaţă fără de sfârşit
De veşnicii mă leagă. :/

Ţărână trecătoare sunt,
Dar cred în nemurire,
/: Căci Duhul Celui veşnic Sfânt
Îmi dă putere şi avânt
Să pot pleca de pe pământ,
Dincolo-n strălucire :/

Sunt călător spre ţara mea,
Cu Domnul am izbânda
/: Mi-e călăuză dreapta Sa
O, Doamne, Tu nu vei lăsa
Nicicând să cadă-n lupta grea
Fiinţa mea plăpândă :/

În glas de ciocârlii duios
Şi-n vuietul de ape
/: În flori şi-n tot ce-i mai frumos,
În cei răscumpăraţi de jos,
Iubirea sfântă-a lui Hristos
O simt tot mai aproape. :/

Eu am aflat în Creator
Şi pacea şi menirea
/: Stăpân al lumii ziditor
Tu mi-ai dat lacrima de dor
Să Te iubesc, să mă-nfior
Şi să-Ţi aştept venirea :/


Niciun comentariu: