HTTP/:;Irinamateias.ro

28.04.2008

Blandetea-calitate speciala


Cea mai importanta calitate a omului este blândetea. Din ea decurg toate celelalte calitati, cum ar fi: bunatatea, toleranta, iubirea de oameni si de animale. Nu intâmplator se spune in popor ca mielul blând suge la două oi. Blândetea nu este ceva sinonim cu lasitatea, fătărnicia, ci este o calitate recomandata chiar de Cartea Sfânta, care spune ca cei blânzi vor mosteni Imparatia Cerurilor. Eu cred ca am aceasta calitate, altfel, nu as fi facut fata împrejurarilor care mi-au fost potrivnice. Dar să nu credeţi ca ma las călcată in picioare! Ştiu să-mi susţin punctul de vedere, dacă consider că am dreptate, pană în panzele albe...
Sa fim, asadar, blânzi, toleranti, buni, cu noi insine, si cu cei din jurul nostru!

Niciun comentariu: